۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه




امروز ایران قربانگاه آزادی است

فیلم دعوت جهانی برای پیوستن به
يك ميليون پيمان براي آزادي عقيده و بيان
برای تمام مراکز حقوق بشری و رسانه ای ارسال شد...

۲۵ نظر:

فریادگران گفت...

صليب شكستگان فرهنگی و روياي امپرياليزم نوين!

گذري بر نفوذ جريان مشكوك «دایره مذاهب اطلاعات» در برنامه ريزي فرهنگي كشور


در وبلاگ فریادگران بخوانید

پیام ال یاسین گفت...

آخرین اخبار جمعیت ال یاسین...

ناشناس گفت...

اخبار مربوط به نازي حسامي را در بخش پیوند های روزانه ی وب لاگ کمپین آزادی نازی حسامی (شیوا)
http://campaineshiva.blogfa.com
در بولتن خبری ۱و ۲ دنبال کنید .
هم چنین می توانید برای آشنایی با سابقه ی فعالیت ، آثار و مطالعه ی مقالات نازی حسامی (شیوا ) به وب لاگ
http://www.aasar-nazihesami.blogfa.com
مراجعه فرمائید .
روابط عمومی کمپین آزادی نازی حسامی (شیوا)

پیام الیاسین گفت...

...::: ستاد ایلیا تحت شکنجه جسمی قرار دارد :::...


روابط عمومی کانون حقوق بشر و روابط بین الملل ال یاسین (آیا) اعلام کرد پس از درز اخبار شکنجه وسیع فیزیکی استاد ایلیا به بیرون از بازداشتگاه اوین و تایید صحت آن از چند طريق، ضرورت بررسی دقیق وضعیت جسمانی و معاینه پزشکی استاد ایلیا بیش از هر زمان دیگری روشن شده است. این کانون یکی از دلایل ممنوع الملاقات بودن استاد ایلیا و اعضای دربند ال یاسین را وجود آثار شکنجه دانسته و با توجه به سابقه شکنجه جسمانی ایشان در سال 86، اعلام نمود که بر اساس شواهد موجود، ايشان در مقایسه با بازداشت سال 86، تحت شکنجه های جسمانی شدیدتری قرار گرفته اند...


هجوم ماموران امنیتی به جلسه آموزش تفکر در فرهنگسرای ملل

در تاریخ 25-1-88 نیروهای امنیتی دایره مذاهب اطلاعات با هجوم به جلسه ای که با محوریت آموزش تفکر در فرهنگسرای ملل برگزار شده بود، آقاي دكتر محمود پايدار از مدرسين تفكر انجمن حرفه اي متفكران ال ياسين را دستگير كردند. در جريان اين يورش كه بدون حكم قضايي و با ايجاد رعب و وحشت همراه بود از كليه شركت كنندگان بازجويي به عمل آمد كه به علت شدت برخوردها، دو تن از حاضرين سالمند نياز به مداواي سريع پزشكي پيدا كردند....

ادامه اخبار رادر وبلاگ پیام ال یاسین دنبال نمایید...

niki گفت...

سلام ای بالاترین فریاد/ سلام ای مادر فریاد ها / تا در آغوش تو جایی داشتم / چون شراب کهنه شعرم تازه بود

niki گفت...

درود بر همه ی ایرانیان درود برهمه آزادی و آزادی خواهان درود بر ملت پر اقتدار ایران درود بر آنانی که قران را خط به خط و سطر به سطر زنده نگه داشتند

ناشناس گفت...

اطلاعیه ی پنجم کمپین آزادی نازی حسامی(شیوا)
و آخرین اخبار مربوط به اورا
در کمپین آزادی نازی حسامی(شیوا) بخوانید.

شمع روشن گفت...

بسمه تعالی

خداوند زیباست و دوستدار زیبایی هاست.

بیانیه شماره 1 انجمن هنرمندان یاسین را به همراه فراخوان عمومی و کلیپ تصویری مهتاب در وبلاگ این انجمن به نشانی www.yasinart.blogfa.com ملاحظه فرماييد.

به اميد آشكاري هر چه بيشتر حقيقت.

ایلیا تو را سپاس گفت...

سلام بر شما و خدا قوت
ما به مناسبت روز معلم با اجرای طرح سپاس بر آن شدیم از معلم بزرگمان ایلیا قدردانی کنیم
و دوستان زیادی نامه های سپاسشان را به ما رسانده اند که در وبلاگ آنها را به نمایش گذاشته ایم
از شما می خواهیم ما را در این طرح بزرگ یاری کنید
همچنین در صورت امکان وبلاگ ایلیا سپاس را که به همین منظور طراحی شده را در پیوندهایتان قرار دهید
iliyasepas.blogfa.com

ناشناس گفت...

با سلام
جنبش توقف هولوکاست زنان در ایران با انتشار بیانیه و فیلمی با عنوان «هولوکاست زنان در ایران را متوقف کنید» ، اقدامات خشونت آمیز علیه زنان را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت زنان دربند ایرانی شد. این جنبش از شما درخواست می کند تا با امضای این بیانیه و انعکاس این حرکت بین المللی، حمایت خود را از حقوق پایمال شده زنان ایرانی بویژه زنان زندانی اعلام نمایید.
Nehzatezanan-elyasin.blogfa.com
http://www.gopetition.com/petitions/stop-women-holocaust-in-iran.html

ناشناس گفت...

نازی حسامی (شیوا ) از قربانیان هلوکاست زنان در ایران است !
نهضت زنان ال یاسین وابسته به کانون حقوق بشر و روابط بین الملل "آیا"با تهیه ی فیلمی با عنوان " هلوکاست زنان در ایران را متوقف کنید" و دربیانیه ای ، "القاعده فرهنگی ایران" را که زنان نویسنده و تحصیل کرده ایرانی را در اوین و در شرایطی بسیار غیرانسانی محبوس کرده اند و تحت تفتیش عقاید قرار می دهند محکوم کردند .دراین فیلم و بیانیه ، به خانم نازی حسامی (شیوا ) نویسنده و مدیر داخلی انتشارات یاهوو یکی از اعضای شورای مرکزی جمعیت ال یاسین واز قربانیان برخوردهای ضد فرهنگی دایره مذاهب ، اشار ه شد ه است که با روش ترور شخصیت و با انتشار مطالب تخریبی و اتهامات مختلف مانند مشارکت در فرقه سازی و ترور فرهنگی با سانسور و لغو مجوز فعالیتهای فرهنگی و مصادره آثار اندیشه ای او، هم اینک بیشتر از 100 روزمی باشد که دربند 209 زندان اوین به سر می بر د .دراین فیلم ...
بقیه و اخبار مربوطه ر ادر کمپین آزادی نازی حسامی (شیوا) بخوانید و فیلم را مشاهده بفرمائید .
روابط عمومی کمپین آزادی نازی حسامی (شیوا)

پریانه گفت...

کاملاً موافقم و کاملاٌ متاسف

احمد گفت...

نامه یکی از شاگردان استاد ایلیا (در خارج از کشور) به آقای خامنه ای...
...
اگر ایران بودم فکر نمیکنم هیچ گاه جرات پیدا میکردم این نامه را بنویسم چرا که دائما احساس می کردم و بارها برایم ثابت شد که چشمانی همواره مرا می نگرد. حتی وقتی حمام می رفتم خیال اسوده ای نداشتم و گمان میکردم چه بسا دوربین های بسیار کوچک دایره مذاهب وزارت اطلاعات در گوشه ای از حمام نظاره گر من باشند و تصاویرم را ثبت می کنند تا در روز مبادا انها را به هرشکل می خواهند مونتاز کنند و برای ارعاب من و اجبارم به انجام هر اقدامی که می خواهند از انها استفاده کنند
...
این نامه را در وبلاگ زیر بخوانید :
http://www.iliyadarband.blogfa.com/

سرباز خدا گفت...

هوالحی
نامه ای به ایلیا هو و ادریس فرزندان استاد ایلیا

کمیته ضد شکنجه گفت...

«کمیته ضد شکنجه» توسط تعدادی از اعضای جمعیت ال یاسین، در پاسخ به شكنجه ها، فشارها و تفتيش عقاید قربانیانِ امنیتی-سیاسی راه اندازی شده است. محکومیت و افشای رفتارهای ظالمانه و روش های ناجوانمردانه نهادهای مرموز امنیتی ایران، از اهداف اصلی راه اندازی این کمیته می باشد.
اعضای این کمیته، آزادی تمامی زندانیان سیاسی- عقیدتی که هم اکنون تحت شدید ترین شکنجه های جسمی و روانی قرار دارند و آزادی هر چه سریعتر استاد ایلیا (رهبر جمعیت ال یاسین) از چنگال دژخیمان امنیتی، را خواستارند و با تمام توان خود، در جهت تحقق این هدف بزرگ، مبارزه خواهند کرد.
http://komite-z-shekanje.blogfa.com/
در این وبلاگ لینک دانلود کتاب های زیر قرار دارد که شما نیز می توانید آنها را دانلود کنید :
کتاب "قربانی یا زندانی"
این کتاب توسط تعدادی از اعضای جمعیت ال یاسین در جهت حمايت از استاد ایلیا که در تاريخ 25/10/87 برای دومین بار بدون حکم قانونی بازداشت شده اند و همچنين با هدف افشاي نيمي ازعملكردهاي سياه زندان هاي ايران و اعتراض به فشارها و تهاجماتي كه در اين چند سال اخير از سوي دايره مذاهب اطلاعات متوجه استاد ايليا و جمعيت ال ياسين شده است، منتشر شده است.
کتاب "ضد شکنجه"
جمعی از اعضای جمعیت ال یاسین، در دفاع از تمام قربانیان بی گناه امنیتی، به خصوص معلم محبوبشان ایلیا، تصمیم به انتشار این کتاب نموده اند تا از این طریق جنایات دژخیمان امنیتی ایران را برای همگان افشا و پرده از فریبکاری ها، تزویرها، و پنهان کاری های مرسوم این شکنجه گران بردارند.
گفتنی است، فصل سوم اين كتاب با عنوان «زنان و شكنجه» خانم نازي حسامي، از اعضاي بازداشت شده جمعيت ال ياسين و نویسنده و سردبير نشريه توقيف شده هنرهاي زيستن، تقدیم شده است.
کتاب "میراث قرون وسطی"
نویسندگان این کتاب (اعضای جمعیت یاسین) قصد داشته اند که به منظور دفاع از حقيقتي به نام آزادي، با بررسي تاريخی تفتيش عقايد و مقايسه‌ي عملكرد آن با دایره مذاهب وزارت اطلاعات، به بازيابي عناصر ثابت در ميان آنها بپردازند تا بلكه هشدار و عبرتي براي مستبدين و حكومت‌هاي خودكامه باشد تا در اين تصور غلط باقي نمانند كه هيچ وقت نابود نمي‌گردند و هميشه جاويدانند

iliyar گفت...

نامه ای به استاد به مناسبت دومین سالروز دستگیری غیر قانونی ایشان
...
ایلیای عزیزم، سرورم، محبوبم، امروز دو سال از اولین دستگیری تو می گذرد و تو همچنان ، شکنجه ضحاکان ماردوش را تاب می آوری... برای آشکاری حقیقت و راستی ... برای تجلی نام جلاله خداوند ...
...
متن کامل را در وبلاگ ایلیاران بخوانید

کمیته مبارزه با طالبانیسم مذهبی گفت...

لینک اولین کتب طنز :
کتاب رساله ی توجیه المسائل حجت الاسلام پوشالی
و
کتاب واژه ها و اصطلاحات ضد فقهی


تھیھ شده توسط کمیته مبارزه با طالبان مذھبی ایران

به آدرس جدید مراجعه کنید

اعتصاب گفت...

اعتصاب غذای دویست از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام

از امروز 19-3-88، جمعی از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در اعتراض به بیش از 11 ماه حبس در سلول انفرادی و شکنجه های جسمی و روحی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) – رهبر جمعیت ال یاسین - در محل مرقد امام دست به روزه مستمر (اعتصاب غذا) زدند. شرکت کنندگان که تا این لحظه به بیش از دویست نفر رسیده اند در تجمع خود با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "ما خواستار رسیدگی فوری پزشکی به وضعیت جسمانی استاد ایلیا هستیم"،"ما خواستار پایان شکنجه جسمانی و روحی استاد ایلیا هستیم"و"آقای شاهرودی آیا فرمان هشت ماده ای امام فراموش شده است ؟"اعتراض خود را به بازداشت ها،‌ شکنجه ها و رفتارهای غیر قانونی دایره مذاهب وزارت اطلاعات و شدت گرفتن حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي بر علیه استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و اعضای جمعیت ال یاسین اعلام نمودند. شرکت کنندگان مصرانه خواستار دخالت مستقیم رهبری در پرونده استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و جمعیت ال یاسین در پایان بخشیدن به ظلم ها و بی عدالتی های آشکار دایره مذاهب وزارت اطلاعات بر علیه این جمعیت و رهبر و اعضای دربند آن شدند.

خبر این اعتصاب و بیانیه اعضای شورای مرکزی جمعیت ال یاسین در رابطه با این اقدام اعتراض آمیز در وبلاگها و سایت های زیر ارائه شده است:

www.payame-elyasin.blogfa.com

www.el-yasin.blogfa.com

www.ostad-iliya.org

www.payame-elyasin.blogfa.com گفت...

اطلاعیه
دوستان هم اکنون نیروهای امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و شوکر الکتریکی اقدام به ضرب و شتم اعتصاب کنندگان نمودند. در حال حاضر خانم های اعتصاب کننده بهمراه مردم عادی که در محل هستند سعی در جلوگیری از دستگیری آقایان دارند. ولی درگیری همچنان ادامه دارد. از کلیه دوستانی که امکان حضور در آنجا یا هرگونه کمک دیگری دارند دعوت به همکاری می شود. سایر دوستان با خواندن دعا آل یاسین را یاری نمایند. با آرزوی پیروزی قریب الوقوع حق علیه باطل.

payame elyasin گفت...

اعدام اجتماعی مخالفان توسط جمهوری اسلامی ایران


در حالی که کارنامه دولت دهم از جعل و دروغ آشکار خبر می دهد، دیده می شود که دولت محمود احمدی نژاد تخریب و محکومیت رهبران فکری جامعه را راه حل مسائل پیش روی دستگاه قدرت می داند.

بنابر آخرین گزارش های رسیده از وضعیت پیمان فتاحی (رهبر جمعیت ال یاسین)، وزارت اطلاعات ایران – بخش امنیتی ادیان- شرط آزادی وی و اعضای دربند این جمعیت را، خودتخریبی و محکومیت پیمان فتاحی نزد افکار عمومی و شاگردانش برشمرده است.

به نظر می رسد این امر که به منظور ترور شخصیت پیمان فتاحی در میان طرفداران او - که اغلب از میان جوانان هستند- صورت می گیرد حاکی از ترس دستگاه قدرت از محبوبیت مردمی وی می باشد.

همچنین طی دو سال گذشته پیمان فتاحی در پاسخ به درخواست های وزارت اطلاعات ایران مبنی بر دستگیری گسترده و اعدام شاگردانش بارها به حکومت اسلامی ایران قول داده است که حاضر است هر نوع همکاری را برای محکومیت و زیر سوال بردن خود نزد افکار عمومی داشته باشد. این احتمال می رود که به زودی هر نوع فیلم و اظهارات ساختگی درباره وی از سوی رسانه های حکومتی منتشر گردد.

این اقدام که از سوی دستگاه حکومتی ایران به منزله اعدام اجتماعی مخالفان است از طرح های وزارت اطلاعات در کنار پروژه حذف فیزیکی به شمار می آید.

ناشناس گفت...

ضبط فیلم از رهبر جمعیت ال یاسین، بهای آزادی سایر اعضای دربند

طبق آخرین اخبار رسیده از بند امنیتی 209 اوین، دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران شرط آزادی اعضای دربند جمعیت ال یاسین را ضبط فیلم تخریبی بر علیه رهبر این جمعیت برشمرده است. علت آزاد نشدن اعضای دربند ال یاسین از جمله خانم نازی حسامی، استفاده از این افراد به عنوان اهرم فشار بر پیمان فتاحی (استاد ایلیا) اعلام شده است.

پروژه نخ نمای ضبط فیلم در پرونده پیمان فتاحی در حالی مطرح گردیده است که به موازات آن فشار برای ضبط فیلم اعتراف بر تمامی روزنامه نگاران بازداشت شده در روزهای اخیر که تعدادشان از مرز صد ها تن می گذرد همجنان ادامه دارد. ناتوانی دستگاه قضایی از اثبات اتهامات بی اساس امنیتی از یک سو و پافشاری دستگاه اطلاعاتی دولت محمود احمدی نژاد برای حذف و تخریب اجتماعی مخالفان فکری خود از سوی دیگر به این رسوایی بزرگ دامن زده است. این در حالی است که پروژه های نخ نمای فیلم های مونتاژی و اعترافات دروغین نه تنها در در مجامع بین المللی و رسانه های بی طرف جهانی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است بلکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه های دولتی در اذهان عمومی به عنوان دستگاه دروغ پراکنی ایران شناخته شده است. بدیهی است پخش چنین فیلم های ساختگی و فرمایشی در رسانه ملی حکایت از فساد مافیای رسانه ای در ایران دارد.

قابل ذکر است که علاوه بر رهبر جمعیت ال یاسین هم اکنون 8 تن دیگر به نام نازی حسامی، مرتضی رسولیان، مهشید نجفی، ماندانا عسکری، فائقه رحیمی و سه تن دیگر همچنان در بند امنیتی 209 بسر می برند.
نوشته شده توسط ال یاسین در ساعت | لینک | یک نظر
پاسخ رهبر جمعیت ال یاسین به درخواست های ناجوانمردانه دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران

پاسخ رهبر جمعیت ال یاسین به درخواست های ناجوانمردانه دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران

گزارشهای رسیده از وضعیت پرونده رهبر جمعیت ال یاسین، از درخواست های ناجوانمردانه دایره مذاهب وزارت اطلاعات از این معلم بزرگ تفکر حکایت می کند. از جمله درخواست های دایره مذاهب وزارت اطلاعات از پیمان فتاحی (استاد ایلیا) می توان به قبول فرقه گرایی، رد گزارشهای مستند مردمی در رابطه با ایشان، نقد تخریبی کتابهای نگاشته شده توسط اعضای جمعیت ال یاسین، تخریب شخصیتی و خود محکومی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، طلب عفو از رهبری، تکذیب گزارشات انعکاس یافته سخنگویان جمعیت ال یاسین در رسانه های خارجی و برخی موارد دیگر اشاره داشت.

این در حالی است که ایشان تا به حال در رابطه با اتهامات واهی وارد شده، اظهار داشته که اگر تنها یک جرم، دروغ و یا بدعت گذاری در دین را برای او به اثبات برسانند، او هر جرمی را خواهد پذیرفت. از سوی دیگر در طی دو سال گذشته بارها اعضای جمعیت ال یاسین خواستار مناظره مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران با رهبر این جمعیت به صورت زنده در رسانه های بین المللی شده اند اما متاسفانه این درخواست همچنان با بی واکنشی مسئولین نظام مواجه بوده است.

قابل ذکر است که طی دو سال گذشته با وجود تهدیدات جنون آمیز دایره مذاهب وزارت اطلاعات مبنی بر بازداشت گسترده اعضای جمعیت ال یاسین و اعدام برخی از شاگردان، رهبر این جمعیت – استاد ایلیا- بارها به حکومت اسلامی ایران قول داده که حاضر است هر نوع همکاری را برای محکومیت خود در افکار عمومی داشته باشد.

گفتنی است که در طول بازداشت پیمان فتاحی این نهاد امنیتی برای پیشبرد اهداف و برنامه های سرکوبگرانه خود از هیچ نوع اقدام مذبوحانه ای دریغ نکرده است. همچنین وخامت اوضاع جسمانی ایشان بر اساس شکنجه های فیزیکی و روحی در طول یک سال گذشته از جمله نگه داری در وضعیت بسیار تکان دهنده در زیر زمین سلول انفرادی به همراه تعداد زیادی موش، عدم اجازه هواخوری در زمان موعد، رفتارهای وحشیانه بازجویان و اقدام به خفگی ایشان در یکی از جلسات بازجویی، محرومیت از رسیدگی های پزشکی با وجود بروز عارضه های قلبی و تنفسی (...) از فشارهای بی سابقه بر این رهبر جوان پرده بر می دارد.

زهرا حجتی گفت...

سلام دوستان
به وبلاگ من سربزنید :
وقتي سراب را ديدم با خودم گفتم چقدر عجيب است كه اداره اديانِ وزارت اطلاعات براي تخريب و زير سوال بردن جمعيت ال ياسين اينقدر هزينه مي كند و كي قرار است از اين كار خسته شود و راه حل ديگري براي مشكل خود پيدا كند. تنها نتيجه‌اي كه مي‌شود از اين كارها گرفت اين است كه اين اداره غير از اينكه مي خواهد به تخريب استاد، تعاليم استاد و شاگردان استاد بپردازد خيلي دلش مي‌خواهد كه خود را نماينده نظام و مسئولان نظام معرفي كند. در واقع اداره اديان تيشه‌اي برداشته تا ريشه همه از جمله خود نظام جمهوري اسلامي ايران را درآورد. اين اداره خودسر و منافق خود را نماينده نظام جمهوري اسلامي معرفي مي‌كند ..
دوستان عزیزم لطفا ادامه مطلبم را در وبلاگ بخوانید و نظر بدهید..

مهسا گفت...

اعترافات اجباری تنها مربوط به قرون وسطی نمی باشد بلکه یکی از شیوه های برخورد با مخالفان سیاسی است که هنوز در دنیای معاصر رواج دارد. اعتراف کشاندن از متهمان از زمان استالین شروع شده است، و استالین برای پاک سازی مخالفان خود در حزب از هیچ نقشه و اقدامات وحشی گرایانه ای روی گردان نبود، یکی از آن فجایع علیات وسیع دستگیری روشنفکران بود و آنها افرادی ماننداعضای علمی هئیت دانشگاه ها، دانشمندان برجسته،... و همچنین استالین ایرانی در زمان حال دایره مذاهب می باشد که برای ازبین بردن مخالفانش همان روش و عمل استالین را در پیش گرفته است و مانند کاری که با استاد ایلیا، دراویش گنابادی، معلمین، دانشجویان، اساتید دانشگاهها، آیت الله بروجردی،نهضت زنان،... انجام داده است

l.s گفت...

چندي است اداره برخورد با اديان وزارت اطلاعات (ابا) تحت پوشش هاي مختلف تهاجمات ناجوانمردانه‌اي را عليه استاد ايليا و شاگردانش آغاز كرده . جالب است هر آنچه را كه بعنوان جرم و يا عواملي براي جرم سازي استفاده مي كنند خودشان بدترين حالت آن را دارند.
دوستان به وبلاگ من سر بزنید و در مورد مطلبی که نوشته ام نظر بدهید ... با تشکر از شما

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»